Warunki Reklamacji
  1. Reklamacje dotycz膮ce wad Towaru Konsument powinien kierowa膰 na 聽adres podany jako do reklamacji w formie pisemnej lub poprzez e-mail na adres biuro@nker.pl
  2. Reklamacja powinna zawiera膰 szczeg贸艂owy opis wady Towaru i 偶膮danie Konsumenta, ewentualnie tak偶e dokumentacj臋 fotograficzn膮.
  3. Firma NKER Serwis i Akcesoria GSM, kt贸rej w艂a艣cicielem jest NKER Rafa艂 Walczyk zobowi膮zuje si臋 rozpatrzy膰 reklamacj臋 w 聽terminie 14 dni. Je偶eli nie ustosunkuje si臋 do reklamacji Konsumenta w 聽terminie 14 dni, uwa偶a si臋, 偶e uzna艂 j膮 za uzasadnion膮.
  4. Je艣li reklamacja zostanie uznana, zostan膮 podj臋te odpowiednie dzia艂ania zgodnie z 偶膮daniem Konsumenta.
  5. Powy偶sze 聽stanowi mo偶liwo艣膰 skorzystania z pozas膮dowych sposob贸w rozpatrywania 聽reklamacji i dochodzenia roszcze艅 w stosunkach prawnych z Konsumentami.
W 聽celu unikni臋cia w膮tpliwo艣ci stwierdza si臋, 偶e 偶adne z postanowie艅 聽niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnie艅 Kupuj膮cego, jakie 聽przys艂uguj膮 mu na podstawie przepis贸w prawa obowi膮zuj膮cych na terytorium 聽Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku stwierdzenia istnienia 聽postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajduj膮 przepisy prawa 聽obowi膮zuj膮cego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Klient, kt贸ry 聽jest Konsumentem, mo偶e w razie zainteresowania skorzysta膰 z pozas膮dowych 聽sposob贸w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅. Spory 聽dotycz膮ce zakup贸w internetowych mo偶na rozwi膮za膰 w drodze post臋powania 聽mediacyjnego przed Wojew贸dzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub 聽procesu przed s膮dem polubownym przy Wojew贸dzkim Inspektoracie Inspekcji 聽Handlowej. Konsument mo偶e r贸wnie偶 skorzysta膰 z innych metod pozas膮dowego 聽rozwi膮zywania spor贸w i np. z艂o偶y膰 swoj膮 skarg臋 za po艣rednictwem unijnej 聽platformy internetowej ODR, dost臋pnej pod 聽adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/聽聽聽