Zgłoszenie Naprawy

Informujemy, że istnieje również możliwość wykupienia usługi naprawy, dzięki której sam proces zgłoszenia naprawy jest szybszy, do czego zchęcamy.

Przygotowanie telefonu

Przygotowanie telefonu do naprawy wysyłkowej:
  1. Wyjmij z telefonu  karty sim i pamięci.
  2. Dołącz do paczki z telefonem dane kontaktowe oraz dane do wysyłki.
  3. Odpowiednio zabezpiecz i spakuj telefon.
Przydatne informacje:

  • Telefon nie zmieni swojego pierwotnego wyglądu.
  • Nie kasujemy danych tj: zdjęć, kontaktów itp.
  • Pracujemy tylko i wyłącznie na oryginalnych podzespołach.
  • Gwarantujemy bezpieczeństwo danych.
  • W przypadku gdy telefon posiada wodoodporność, lub wodoszczelność, serwis nie udziela gwarancji na tę cechę po naprawie.

Wysyłka do paczkomatu:

NKER Serwis i Akcesoria GSM
telefon: 502 537 820
mail: biuro@nker.pl

Paczkomat KOS11M
Śniadeckich 10
75-453 Koszalin

Wysyłka kurierem na adres:

NKER Serwis i Akcesoria GSM
Aleja Monte Cassino 6
75-412 Koszalin